Monday, January 3, 2011

selamat tinggal 2010 selamat datang 2011 dan azam tuk 2011

wahhhh...tgk tajuk n3 aku...kemain...hehehe



2010 sudah pergi....pergi tak kembali...2011 menjelma..tak tahulah apakah yang menanti aku hari ini,esok dan akan datang....



OTW nk g umah bancik jumaat lepas...saje je la...sembang2 dalam kete mengelakkan kebosanan...tnye papa ape azam dia tuk 2011...ermmmm dia pn berpikir...agak lama kendian baru dia cakap...nk jadi seorg bapa yang baik.....huahuahua...aku gelakkan ajer...muahahaha... tapi dalam ati kecut gak dengar...aku plak tanye dia...dah bersedia ke nk jadi bapa yang baik...ngeeeee.....padahal aku rasa macam tak sedia lagi...huhuhu...papa senyum jekkk...maknanya dia dah sedia la kan......then papa tnye la kt aku lak...pe azam aku...........aku pn berpikir dan terus berpikir sehinggalah smpai kt selekoh pekan sg buloh tu aku jerit...kad kahwin lupa bawak!!!!! ngeeee.....papa pnye la terkejut...hahahaha...itulah sibuk sgt nk memasak nasi ayam smpai terlupa benda yg nk bawak...huhuhu....so ini adalah wishlist 4 2011...

me myself :

1. ermmm cuba belajar untuk menjadi seorg yg tidak cepat marah...pendek kata cool bebeh.... hehehe

2. ingin menjadi seorg isteri yang terbaik...cheewaaahhhhhh....

3. seperti biasa....nk naikkan pointer...sem lepas pointer drop smpai nyawa2 ikan....huhuhu...akibat terlalu obses nk uruskan majlis tunang wal sekali majlis kahwin...hope semester ni bleh naik balik la pointer....

4. dapat bersabar dengan segala kerenah yg ada kt opis......

5. moga aku tidak alpa dalam menjalankan kewajipan kepada Allah....


keluarga(cheeewaaahhh...walaupun belum berkeluarga) :

1. moga2 aku dapat produce seorang bb awal januari tahun depan...muahaha..standard nk bagi anak besday awal2...xtau la dapat ke tak...kalu ada rezeki awal lah dapat bb....itupn nasib lah...period pn x menentu....huhuhu...period setahun 4 kali jer...boleyyy????

2. moga aku murah rezeki lagi supaya dapat bagi duit kt family byk sikit...huhuhu

No comments: