Thursday, December 30, 2010

entry terakhir dalam 2010

n3 ke sekian kalinya....mayb the last one for this yer....ermmm cam nk recap balik suka duka berada dalam tahun 2010 nie....

1. weeee...aku da konpom keja...tinggal nk tunggu surat amik balik duit kwsp ja nie....alhamdulillah syukur dgt2...

2. pada 28/05/2010 aku telah membeli sebijik kereta kenari...walaupun kereta secondhand...tapi jadilah..dapat gak aku melindungi diri dari panas dan ujan...dan yang penting aku dapat mengelakkan dari tersepit dicelah-celahan ketiak bangla n indon...huhuhu....

3. ermmm papa dapat keje gomen...ini memang aku sgt bersyukur....memang dah lama aku menantikan khabar ini.....hukhukhuk...time dapat tau kene g intebiu kt kementerian pertahanan aku kt johor...teringat lagi berpeluh2 berjalan turun dari menara zetro depan k4 wangsamaju tu.. xde kete kan...time dapat tau kata dapat keje tu lagi la...papa ngah keje...aku call je dia cakap rasa cam nk balik time tu gak..huhuhu...bersyukur sgt.

4. ermmm tercapai gak cita2 aku nk kawen...hehe...pada 6.12.2010 aku telah ditunangkan dengan en. papa....i just love him more n more!!!! insyaallah pada 2.2.2011 aku akan disatukan dengan en. papa.....doaku agar semua berjalan lancar pada tarikh kejadian nnti....


banyak gak kedukaan yang melanda dalam diri aku untuk tahun 2010 nie...hukhukhuk...yang sedih2 xnak cite kt sini bleh x....huhuhu... sekian....

harapan aku agar tahun 2011 lebih byk membawa kemajuan kepada diri aku dan bakal suamiku...ahakkkssss....

No comments: