Monday, September 27, 2010

~~~semoga tuhan ampunkan dia~~~

subhanallah...maha suci Allah..baru kini aku tahu ada org busuk hati...aku pn mula2 x paham kenapa nama aku ja sentiasa naik untuk ke mana2 acara..rupa2nya ada org busuk hati ngadu aku ni xdak keja...astaqfirullah....aku tengah geram nie....sebab tu aku masukkan puji2an kepada Allah...sakitnya hati aku...berperwatakan very the islamic tapi perangai...huhhh...hanya tuhan yang tahu apa yang terdetik kt hati dia...

aku malas lah nak menceceh lebih2...dia org kuat tapi aku akan pastikan dia akan terima balasan..bukan susah pn nk kenakan dia balik....sabarrr selagi aku dapat bersabar...eiii...aku marah sampai gigil tgn2 nie....huh....nie yang buat aku mula menyampah tgk muka dia nie....org tua x sedar diri..nk monopos pn sibuk lagi dok mengenakan org..mmg macam B**i...

No comments: