Thursday, September 30, 2010

.....ermmm hard to say.....(-_-)

ermmm aku kan rasa mcm x jadi ja kenduri bulan dua tue...xtau la kenapa..tapi yang pasti nk akad nikah time tu gak..yang len2 aku xtau...penat wehh pikiaq tarikh yang sesuai...eiiii..dah la majlis tunang pn nk ubah2...tah2 ujung bln 12 baru tunang..memang la org kata jgn dok kalut...tapi kalu ujung bln 12 baru tunang..time bila nk cetak kad kahwin lagi...nk tempah katering lagi...baju..pelamin??? adehhh penat la pikiaq...hukhuk...aku tgh sedih nie....

nak mengadu kt si dia pn bukannya dia paham...balik2 ckp dah family dia mcm tu..payah la plak...

suppose to aku tunang raya aji nie...adik bradik dia plak suh tunang bln 12 cuti sekolah katanya...abih tu yang buat kenduri tunang tu family aku...buat apa suma family dia nak mai...tensen3...huhuhu...penatttt pikiaq...tidoq pn dah x lena...bila aku dah xdak mood..so aku pn apa lagi hantaran suma aku postpone ja...malas dah nak buat...

No comments: