Tuesday, January 11, 2011

11.01.2011

ermmmm tarikh arini memang cun melecun...tapi aku sedih....otak aku berat...banyak sgt masalah nk kena pikir....huhuhu.....segala benda suma memerlukan aku memikirkannya... dan yang pasti puncanya hanyalah satu W.A.N.G....adehhhh makin lama makin x cukup plak rasa duit nk kawin nie...makin byk benda nk kena beli.....huhuhu...kewangan makin susut...nk keja part time pn dah x sempat.....mau naik gilossss aku cmni....cuti pn ciput je...tu blom pikir masalah rumah lagik.....arrggghhhhh tensennya....aku rasa cam nk bercuti panjang...tapi en.papa plak x dapek cuti panjang...kengkonon simpan tuk kenduri sebelah umah dia bln 3 nnti...jadi ke idok xtau lah....

kad untuk kawan2 pn blom pos lagi...ikutkan si papa tu seminggu nk kenduri baru nk pos kot...hukhukhuk...tensen wehhhhh....suka sgt buat keja last minit.....kawin pn last minit....hahahaha...aku dah nak gila rasanya nie.....


adiosss........................