Wednesday, November 3, 2010

wahhh..dah lama i tinggal blog sesawang nie...

huhuhu..x berkesempatan aku nk apdet..the last 2 week alots of assignment to be done!! itu la..suka sgt nk buat last minute...hehehe

semalam kan setelah merasakan kehidupan agak tenang..aku buat la hantaran aku..mak aiii..akupun xtau mcm mana org yang keja buat hantaran tu..aku yang buat kejap nie pn..rasa cam nk fengsan..huhuhu..sakit tangan melecup...kena pistol gam tu...selama 2 jam siap satu aje kotaknye...ada lagi 10 kotak nak buat..dan kot..

next week dah nk stat stadi plak...gila risau..xde satu subjek pn yang rasa cam bleh skor sem nie..hukhukhuk....sedihnya....

kadang2 aku rasa aku nie kurang pandai dalam membahagi masa la...camna nak handle yer...rasa serabut pastu nk marah orang...kikiki

No comments: